Forum > General Discussion

vaiski75

Profiili tuhoutui.

Eli save game junttasi kiinni ja ei onnistunut mikään muu kuin poisto.
Taitaa olla aika yleinen ongelma jossain piireissä, mitä kerkesin nettiä tutkimaan.
342 autoa ja 30K rahaa katosi alle viiden sekunnin, jes!

Jos jollakin on lahjoittaa ylimääräisiä autoja, niin otan kyllä mielelläni vastaan ja kiitän erittäin nöyrästi.
Jokseenkin toi 11 tuhatta ei riitä kaikkiin autoihin :)

TeroKortelainen

Eiköhän täältä tule takaisin vähintään ne autot, jotka joku aika sitten lahjoitit (jos vain muistan, mitä ne oli). Toi on kyllä todella syvältä, ettei ole mitään tapaa tehdä varmuuskopiota omasta tallista ja rahavarannoista...

Mudinski

Se sais olla parannus juttu !
Voin auttaa antamalla joitakin autoja...

Last edited 04/06/2008 @ 11:31

vaiski75

Täytyy lähettää Live-tiimille sähköpostia jossain vaiheessa.
Jos ne vaikka joskus tekisivät tonne kovalevylle yhden osion lisää, johon sitten saisi tehtyä noita varmuuskopioita tarvittaessa..

Mudinski

En ymmärää minkä takia ei voi olla niin että se tallentaa kokoajan kahteen osaan... Jos toinen menee epäkuntoon niin sitten saa jonkun koodin ( esim ) jolla saa sen auki...

TehBigBunny

Verkkotallennus mahdollisuus olisi myös kätevä MS voisi vaikka rahastaa sillä.

/ mä katson jos tuolta tallista löytyy joitain ei careerista voitettavia autoja.

Last edited 04/06/2008 @ 13:38

vaiski75

Erittäin suuret kiitokset Terolle ja Bunnylle suuresta automäärästä!

Vielä täältä noustaan..

Mudinski

Pelastus saapui !
Tuossa on Jenkki kaverin antama vihje ja toimii ( kuulemma )
select delete the corrupted profile. make sure you select the profile only and not the option to delete all associtated items. the create a new profile and select the recover gamertag option, enter your old tag. 15-20minutes later you will be fine and that 100 hour oblivion save will work again

vaiski75

Kiitos tuosta tiedosta.

Yritin kyllä jo aikasempaa tuota ja ei tuottanut tulosta.
Ilmeisesti Forzan kanssa hieman hankalampi ja kaikki on joutunut poistamaan tuon tallennuksen.

Onneksi sentään osa maalauksista oli tallessa ja saavutukset pysyy myös..

Mudinski

vaiski75 kirjoitti 06.04.2008 18:12:
Kiitos tuosta tiedosta.

Ilmeisesti Forzan kanssa hieman hankalampi ja kaikki on joutunut poistamaan tuon tallennuksen.

Forzassa tämä homma on toiminut ainakin Jenkin mukaan...

TehBigBunny

Mudinski kirjoitti 06.04.2008 19:42:
vaiski75 kirjoitti 06.04.2008 18:12:
Kiitos tuosta tiedosta.

Forzassa tämä homma on toiminut ainakin Jenkin mukaan...

Mulle kävi tuossa jokin aika taakse samoin. Ei pelastunut mitään.

hookkis112

Multa katosi nyt profiili! Rahaa oli 2 000 000 Ja autoja 100 kpl.. Tämä on niin perseestä.. En tiedä että jaksanko enään jatkaa pelaamista.. Muutenkin niin skandaali toi 360.. Miten saan uuden saven tohon samalle tilille?

Last edited 04/19/2008 @ 07:44

hookkis112

Mietiskelin vähänaikaa ja löysin ratkaisun.. Poistin vain oman save hommelin siten että kaikki tallennetut replayt ja maalaukset jäi.. Mutta ei ole rahaa eikä autoja, nyyh! Olisiko jollain antaa jotain ylimääräisiä autoja?

-Henkka-

Miqqe

Otan osaa.

Kyllähän me miestä mäessa aina autamme!

jupe

Pistän tähän tälläsen onkelma kysymyksen eli, en pysty lähettämään kenelekkään autoja ilmottaa vaan että "This forza profile has been tamperen with. Please delete it and create a new forza profile." Tällästa tänään sitten :/

hookkis112

Sinun profiili tuhoutui siis myös.. Mulle tuli sama teksti ja koko boksi lagas ja poisti ite mun saven..

jupe

Mutta en voi vaan lähetellä mitään mutta muuten kaikki tallella..

Teemu92

Siis ei juma miten paska säkä teil on joo ketkä niitä autoja tarvitsi voin ehkä autaa en oo täysin varma

hookkis112

Mulle voit teemu lähettää jotakin autoja jos on.. En ole päässyt boksille lauantai aamun jälkeen, joten en ole päässyt forzan pariin..

Teemu92

Joo mie katon jos multa löytyy niitä turhia autoja :D

hookkis112

Mut Jupe, sä joudut sen profiilis poistamaan jokatapaukses jossainvaihees jos tommost tekstii tulee.. En usko et kauaa säilyy.. Tai sittenhän sen näkee.

Mudinski

No niin... Nyt kusi munkin profiili... Tai sitten Live vittuilee...
En pääse AH:seen en pysty antaan autoa en pääse edes Liveen pelaan !
Singaa kokoajan mut ulos... Kyllä on perseestä... Eikä ole ainostaan Forzassa tämä juttu vaan mikä peli tahansa !!!
En alota uutta jos ei toimi vaan myyn boxin jollekin... Ja oli viellä n.11kk live aikaa jäljelläkin...

Last edited 04/21/2008 @ 18:28

Mudinski

jupe kirjoitti 19.04.2008 10:33:
Pistän tähän tälläsen onkelma kysymyksen eli, en pysty lähettämään kenelekkään autoja ilmottaa vaan että "This forza profile has been tamperen with. Please delete it and create a new forza profile." Tällästa tänään sitten :/

Kyseistä tekstiä ei tullut mulle lukeen... vaan erilainen

EvoBobber

Taitaa olla livessä ongelma kun mäkään en pääse ah:hon...

Mudinski

Tuliko sulle kaksi vaihto ehtoa mikä voi olla vikana... Xbox live or U profile is banned... Pääsetkö liveen pelaan ???

Last edited 04/21/2008 @ 18:43

Miqqe

Saattaapi olla että isossa talossa on kustu jotain tän huoltokatkon aikana. Ottakees poijjaat kuppi kahvia ja ootelkaa. Kyllähän nää ongelmat on aina saatu ratkaistuu.

Mudinski

Miqqe kirjoitti 21.04.2008 18:45:
Saattaapi olla että isossa talossa on kustu jotain tän huoltokatkon aikana. Ottakees poijjaat kuppi kahvia ja ootelkaa. Kyllähän nää ongelmat on aina saatu ratkaistuu.

Onko sulla sama homma ?

Miqqe

En tiiä, enkä jaksa nyt tuonne yläkertaan kiivetä. :/

jupe

Nehän just päivittelee sitä kait, en nyt itekkään jaksa kahtoa mut ei päivällä ainaskaan päässy.. Porukka melko rennosti ottanu vastaan tän päivän xD Mulle ainaskin Live tiimi lähetti jo aiaksemmin viestin että tiesin tän tulevan enkä siks suunnitellu mitään kummempia kisoja..

Miqqe

No arvaa vaa OTINKO RENNOSTI!
Enhän mä tätä huoltokatkoa muistanu ku kotii tullessa erittäin hyvin tiukkaan forzailuun varautuneena huomasin että eipäs yhdistetäkkää. Kyllä siinä vähän rupes sieppaa, mutta eipä mitään, saipahan taas vedettyy careeria hieman eteenpäin. 78% nyt.

Mudinski

Ei toimi vieläkään... Kai se huomenna vörkkii

vaiski75

Jotenkin ei jaksa yllättyä, kun paukahti toisen kerran Tampered profile ilmoitus...

Laitettua kyselyä turn10.n suuntaan onko mitään tehtävissä, ennenkuin yrittää mitään mahdollista / mahdotonta pelastusta.

Kerron lisää kun saan sähköpostia.

tappileipa

vaiski75 kirjoitti 01.09.2008 03:43:
Jotenkin ei jaksa yllättyä, kun paukahti toisen kerran Tampered profile ilmoitus...

Laitettua kyselyä turn10.n suuntaan onko mitään tehtävissä, ennenkuin yrittää mitään mahdollista / mahdotonta pelastusta.

Kerron lisää kun saan sähköpostia.

ai meni taas profiili tarvikko autoja sit? laita yv...

TehBigBunny

Laita vain viestiä jos meni, taas wituilleen. Laitetaan autoa ja/tai rahaa.

vaiski75

Kiitoksia etukäteen noista autotarjouksista..

Odottelen vielä sähköpostia ennenkuin alan uusimaan tuota profiilia..

konnah

Multakin voit saada jotain autoja jos tarviit :)

RaabForRehab

Sama homma...

IIPPONEN

multa voit saad 10 mugen civicciä jos tarvit :P

TeroKortelainen

No jotain rajaa nyt sentään... ;)

vaiski75

Se profiili meni sitten siinä..

Jos Jollain oli ylimääräisiä autoja lahjoittaa niin täällä olis muutama ylimääräinen tallipaikka vapaana.
Suoritan sitten jossain vaiheessa palautuksia autojen ja maalausten muodossa..

Jos sitä vielä kerran yrittäis ja kolmashan kerta se toden sanoo..

TehBigBunny

vaiski75 kirjoitti 02.09.2008 14:01:
Se profiili meni sitten siinä..

Jos Jollain oli ylimääräisiä autoja lahjoittaa niin täällä olis muutama ylimääräinen tallipaikka vapaana.
Suoritan sitten jossain vaiheessa palautuksia autojen ja maalausten muodossa..

Jos sitä vielä kerran yrittäis ja kolmashan kerta se toden sanoo..

Kunhan saan boksin takasin niin ostan sulta huutokaupasta jotain kovaan ylihintaan niin saat vähän fyrkaa.

jupe

Jos drifting säätöiset autot kinnostaa, niin voin tallistani jotain lahjoittaa.

vaiski75

Suurkiitos heti tässä vaiheessa Bunnylle..

EvoBobber

Mullakin olis autoja liikaa tallissa, mutta netti on poikki kolmisen viikkoa... :P

RaabForRehab

Hyväksy kaveripyyntö livestä niin katson tänään mitä löytyy.

Sen voin sanoa, että jos itteltä profiili joskus katoaa, niin voipi olla jotta jää odottamaan sitä kolmosta ihan suosiolla.. :/

vaiski75

Evon tallin sisältö alkoi jotenkin kuullostamaan mielenkiintoiselta :)

Meinasin jäädä itsekkin odottelemaan tuota Forza kolmosta, mutta hetken mietittyäni ajattelin kumminkin odotella tämän kakkosen parissa..

Nipsuhuuli

vaiski75 kirjoitti 02.09.2008 14:35:
Evon tallin sisältö alkoi jotenkin kuullostamaan mielenkiintoiselta :)

Meinasin jäädä itsekkin odottelemaan tuota Forza kolmosta, mutta hetken mietittyäni ajattelin kumminkin odotella tämän kakkosen parissa..

Joutuisit muuten odottamaan noin vuoden, mikä olisi mulle liikaa :D. Voisin itsekin vilkaista autotalliin, jos löytäisin jotain itselleni turhia autoja.

ariko

Mulla vois kanssa olla muutamia ylimääräisiä kärryjä.

hookkis112

Mulla meni just parikymmentä ylimääräistä kärryä :D

knoivari

Täältä löytyy kans autoja ja kun ollaa seuraavan kerran lives nii myyt mulle jonku purkin millillä!!!

TehBigBunny

knoivari kirjoitti 02.09.2008 19:31:
Täältä löytyy kans autoja ja kun ollaa seuraavan kerran lives nii myyt mulle jonku purkin millillä!!!

Mun kanssa sama niin siinä sulla on pari milziä alkuun.

Ac3Way

Isot pojat pelaa peliä vähän omilla säännöillä ;) Itellä on käyiny kerran yli millissä rahat. :D

TehBigBunny

Olisi kyllä todella pårseestå jo profiili tuhoutuisi ja kaikki autot, maalit ja tunet menisi ... taas.

Vois vähän syädä miästä.

Vähän.

TeroKortelainen

Samaa tuossa eräänä päivänä kelailin, että jos näin kävisi, niin voisi olla aika nihkeätä enää palata Forzan pariin. Mullakin on nyt tallissa muistaakseni 345 autoa, joista kaikissa on ostettuna jotkut maalaukset (siis niissä, mitä voi maalata) ja viritykset tehtynä aina johonkin luokkaan tai muun kriteerin mukaan...

RaabForRehab

Mulla jäis kyllä koko peli siihen paikkaan..Tai no, ehkäpä tuon sm-sarjan voisi ajaa, uskoisin että uskolliset tallikaverini rakentelisivat tuon kilpurin uskoon. Olisipa ainankin aikaa harjootella kisoja varten :D

TehBigBunny

Mulla siis meni profiili.

Kaikki savet ja muut on kyllä kovalla mutta kun käynnistää pelin niin se haluaa kovasti että mä valitsen alueen ja aloitusauton.

Jos viitsitte antaa joitain autoja lainaan niin olisi kiva, laittakaa vaikka privalla että mitä tulee niin mä palautan sitten kun olen vähän ajellut. Careerista saa kyllä sitten nopeasti rahaa kun pääsee alkuun. Hyvällä tuurilla nuo tunet voi ainakin ladata sitten autoon ehkä jopa maalit. Epäilyttää kyllä sillä myös replayta/kuvia on tallessa ja ainekaan niitä tämä ei tunnista.

TehBigBunny

JEEEEEEEEEEEE

Mä onnistuin saamaan toisella kovalla olevan saven skulaamaan :D

Kaekki o tallessa SHIFTYKSYKSYKS

Northg7

Loiistavaa! Sää siellä säikyttelet :)

Forza Racing Club © Jari Lehtinen, 2007

Home | Events | Players | Photos | Forum

Terms of Use | Feedback