Forum > Off-topic

kurppak

PPPP

Jatketaas täällä, kun tuo edellinen on aikaslailla paisunut.

Mudinski

Se kestää aika kauan latautua :D

Nipsuhuuli

Katsoin, että siellä on vaivaset 922 viestiä :D

markki

Mudinski kirjoitti 18.11.2008 20:26:
Se kestää aika kauan latautua :D

Jep jep! Ite en jaksanut enään avata konetta,joten mennin kännykällä. Menee muuten todella pitkään :P

kirves

Tässä foorumissa on vielä paljon työstettävää; sivujaottelut, linkitykset ei toimi kaikin osin, yksityisviestit pitää poistaa yksitellen jne.

djrunkkari

hmm teillä on jotain mopo liittymiä siellä. itsellä tulee alle 1.5 sekas toi sivu auki :OO

Makau

Eipä se kyllä mullakaan sitä yhtään normaalia kauempaa lataa.

kurppak

Mulla se ainakin lataa tuskallisen pitkään, uskon että monella muullakin. Muutenkin helpompi aloittaa tyhjältä pöydältä paskanjauhanta.

TehBigBunny

Onkos kaikki nyt hianompaa kun se uusi dashboard tuli ?

Makau

TehBigBunny kirjoitti 19.11.2008 09:20:
Onkos kaikki nyt hianompaa kun se uusi dashboard tuli ?

Ei tullut. :'( Tain mä en ainakaan saa sitä mistään ladattuu.

Northg7

Kävin hetki sitten loggautumassa Liveen, ei tullut mitään päivitystä... :|

/e: jahas, sekunnilleen samaan aikaan vastattiin :)

Last edited 11/19/2008 @ 09:30

Makau

Northg7 kirjoitti 19.11.2008 09:29:
Kävin hetki sitten loggautumassa Liveen, ei tullut mitään päivitystä... :|

/e: jahas, sekunnilleen samaan aikaan vastattiin :)

Niinpäs tehtiin.

Niin eli nyt on uusi Xbox kokemus ladattu. Katotaas miltä näyttää =)

TehBigBunny

Laitoin kanssa tulemaan ihan asiallisen tuntunen. Kyllä siihen menee kuitenkin hetki totutella.

Jotain erroria se paukkaa aika usein varsinkin kun selaa Marketplacea.

Onko uuteen dashiin ilimais-teemoja ?

Last edited 11/19/2008 @ 10:34

hookkis112

Haluun jo himaan kokeilemaan :D

kurppak

Onhan tuota jo käytetty, ompas pupulla komia avatari, melkein yhtä komia kuin mulla :p

TehBigBunny

Miten voi vaihtaa statusta, away, busy, yms. ?

Draghar

Olisiko ollut näin:

Guidenappi --> Personal Settings --> Online Status

ariko

TehBigBunny kirjoitti 19.11.2008 10:54:

Guidenappi --> Settings --> Preference --> Online Status

TehBigBunny

ariko kirjoitti 19.11.2008 11:29:
TehBigBunny kirjoitti 19.11.2008 10:54:

Guidenappi --> Settings --> Preference --> Online Status

Kiitos.

kurppak

Ei ne "vakioteemat" kovin nättejä ole. Katotaan jos sais hankittua jonkun niistä uusista 'Premium'-teemoista (Forza-teeman). Mitäänhän et ilmatteks saa. Pitäis vaan jostain hommata MS-pisteitä...

hookkis112

Mä oon ostanu forza teeman :D Nyt vasta latautumassa toi homma.

Teemu92

Mitäs pidäte uudesta dashboardista??

kurppak

Teemu92 kirjoitti 19.11.2008 13:02:

Sehän on jo vanha.

IIPPONEN

Teemu92 kirjoitti 19.11.2008 13:02:

muuten hyvä mutta vihaan kaikkii avatarei...

Mudinski

Kai se täytyy mennä lataan sitten.

Northg7

Olipa hieno experience! "Hyväksy käyttöehdot" jälkeen ruutu mustaksi, eikä mitään tapahdu. Taisi lukea siellä pikku präntillä jossain, että luovutat sielusi ja kaiken materiaalisen ja immateriaalisen omaisuuden välittömästi Bill Gatesille, sekä kaupan päälle laitamme järjestelmäsi mykäksi.

kirves

MS:llä oli joskus aika legendaarinen päivitys, varmaan jotain 1,5-2v sitten. Rikkoi osan bokseista ja ei muuta ku onnee ja Saksan reissulle 1-2kk. Eikai northilla äks sanonut tosiaan lopullisesti räks?

Northg7

^Ei sanonut. Toimii kuten tähänkin asti. Vähän laittoi siinä mietityttämään tuo kun piti päävirrasta katkaista jumiten uuteen "kokemukseen" siirtyessä. Mutta eipä tuo kaite niin vakavaa.
Tökki hieman myös kun selailin kavereiden avatareja.
Jospa se siitä vetreytyy.
Ihan tyylikkään näköinen kojelauta.
Avatarit ei yleensä ole kiinnostanut.

Mudinski

Northg7 kirjoitti 19.11.2008 15:24:
Olipa hieno experience! "Hyväksy käyttöehdot" jälkeen ruutu mustaksi, eikä mitään tapahdu. Taisi lukea siellä pikku präntillä jossain, että luovutat sielusi ja kaiken materiaalisen ja immateriaalisen omaisuuden välittömästi Bill Gatesille, sekä kaupan päälle laitamme järjestelmäsi mykäksi.

Mullakin kesti n.2min ennen kuin käynistyi uudelleen...
Mutta olisko ollut noin helvetin paska säkä sitten ?

Northg7

Mudinski kirjoitti 19.11.2008 17:46:
Northg7 kirjoitti 19.11.2008 15:24:

Mullakin kesti n.2min ennen kuin käynistyi uudelleen...
Mutta olisko ollut noin helvetin paska säkä sitten ?

Toivottavasti joo ei sen kummempaa.
Vajaan vartin annoin olla mykkänä, siltä varalta jos elpyy, mutta ei.
Toimii kuitenkin. thumbs up

Ac3Way

Pojat runkkailee avatereille kilpaa ja Hookkiksella on tissit! :peukkuylös:

TeroKortelainen

On tainnut kaveri ottaa vääränmerkkisiä nappeja punttisalilla käydessä ;)

hookkis112

Saatanan jätkät! Mul ei ollu tissejä! (ainakaan enään ei oo) :D

jupe

Kauniit hiukset kuitenkin ja ihana hymy :)

hookkis112

Mä tungen sen hymyn sun perseesees!

jupe

"Aijaa" :D

Nipsuhuuli

jupe kirjoitti 19.11.2008 20:03:

Heliumäänellä :D

Ac3Way

Opetelkaa!!!

http://mediaopas.sanomamagazines.fi/PublicFiles/1570/Sinebrych_IsoKarhu_1.jpg

LeetPotta

Mun avatar roxor ur boxor!!

hookkis112

Nipsuhuuli kirjoitti 19.11.2008 20:04:
jupe kirjoitti 19.11.2008 20:03:

Heliumäänellä :D

Just sillä :D

Ac3Way

Ketäs apina maalas sen Karhu Modenan?

LeetPotta

Saanko murista sun muffinssii?

Ac3Way

Jep, Hookkiksella on komiat tissti!

RaabForRehab

Jibii, sm-sarjaan on ilmoittautunut jo reipas 20 kaveria mukaan. Toivon mukaan osallistuminen on VÄHINTÄÄN yhtä aktiivista kun viime kaudella että saisi edes sen kaksi lobbya täyteen!

TehBigBunny

RaabForLife kirjoitti 20.11.2008 10:56:
Jibii, sm-sarjaan on ilmoittautunut jo reipas 20 kaveria mukaan. Toivon mukaan osallistuminen on VÄHINTÄÄN yhtä aktiivista kun viime kaudella että saisi edes sen kaksi lobbya täyteen!

Mukana on kivasti uusia nimiä.

Splat Number1

Huomenna vapaata = Tänään pelti kii ja sukat pois!

RaabForRehab

Vitja kun ittelläkin olis..

TehBigBunny

Splat Number1 kirjoitti 20.11.2008 19:09:
Huomenna vapaata = Tänään pelti kii ja sukat pois!

Mmmm sucat.

LeetPotta

Atleetlik Ruikul Kange SINEP!!

Ac3Way

Tuli turpaan Livegamersin FIFA-turnauksessa 4-3 :(

TehBigBunny

Ac3Way kirjoitti 21.11.2008 12:03:
Tuli turpaan Livegamersin FIFA-turnauksessa 4-3 :(

Toivottavasti nyt hävettää, ja kowasti.

djrunkkari

Viime yönä tuli väännettyä NHL 09 demoa. Kyllä oli aluksi shokki kuinka tahmeasti äijät liikehtivät jäällä mutta nopeasti siihen kyllä tottu. Kokoversio kohta tilaukseen LMAO.

Northg7

Mirror's Edgen demoa tuli kokeiltua eilen. Mielenkiintoinen tapaus. Toimintanapit kun handlaa niin hauskuus alkaa. Pelaisin koko versiota varmasti pitkälle.
Arvosteluja mitä lukenut, niin ei tarinaan lisäpanostus olisi tehnyt huonoa.

kirves

LeetPotta kirjoitti 19.11.2008 21:51:
Saanko murista sun muffinssii?

saanko pärskii sun puseroon beibi?

kirves

LeetPotta kirjoitti 20.11.2008 20:13:
Atleetlik Ruikul Kange SINEP!!

Ruikun ruikun ruikun ruikun se on ... :) juhuu täällä eduuu jubbiiduu

Finski fani

viikonlopppppppyu on tfäällä mut serveei vastaa chattiin miks
halluunb puhuun jonkun kannnssa ku oli mayikna koe ja seeim enny hyvi kellään mun ryhmässä
en oo e nää livessä mutta siltui noni joku sanoo mulle jkoytainb jna hetoi

Ac3Way

TUNTI SITTEN KUVATTUA SALAISTA MATERIAALIA BUNNYSTÄ!

Videomateriaalia :)

LeetPotta

Rock Band vai Guitar Hero - World Tour?

Toinen noista lähtee ostoo..

17 o/

Mudinski

Jollet ole pelannut tuonlaisia pelejä niin suositellaan ( Pelit-lehti ) GH: Wöörld Tuuria.

LeetPotta

Mudinski kirjoitti 21.11.2008 19:40:
Jollet ole pelannut tuonlaisia pelejä niin suositellaan ( Pelit-lehti ) GH: Wöörld Tuuria.

GH:ta hakannu ekasta osasta lähtien. Ja GH:ta ennen Frets on Firee.. :)

Wöörld Tuuri taitaa mennä ostoon : )))

kurppak

Itelläkin on vähän samantaipainen dilemma. Olen ostamassa Rock Band: AC/DC Live Track Pacin (tulee erillisellä DVD:llä). Halua Rock Band 2:n kitaran mutta GH: WT:n rummut. Kuulemma GH: WT:n rummuissa on jotain häikkää, Rock Band 2:n kitarasta ei ole tietoa paljoa meikäläisen korviin kantautunut. Toki Rock Band 2:n rummutkin kelpaa, jos niihin saa symbaalit.

Mudinski

kurppak kirjoitti 21.11.2008 20:04:
Kuulemma GH: WT:n rummuissa on jotain häikkää

Myö aenaskin luin että GH:n rummut ovat PALJON laadukkaammat kuin Rock Bändin... Varsinkin basarin pedaali. Itse olen soittanut GH:ta PS3:lla ja omasta mielestäni ei mitään vikaa. Ihastuin samantien biisin teko ohjelmaan. Siitä lisää plussaa GH:lle... Jotkut puhuvat että pyöreisiin palloihin vaikeampi osua ?

Edit: Kumpikin on loistavia pelejä. GH:ssa valmiiksi huonot kappaleet RB:ssä paremmat. GH:ssa saa itse tehdä haluamansa kappaleen mutta jaksaako tehdä ? Saa niitä muitten tekemiä kappaleita tietenkin sitten ladata.

Edit2: En ole viellä katsellut kommeintteja mitä on tullut tuosta sarjasta, mutta tuntuu helvetin hyvältä setiltä soittaa. RB:ssä vain se vika rummuissa ettei ole symbaaleja :(

Last edited 11/21/2008 @ 20:18

RaabForRehab

Ite vaihoin GH:sta RB:hen parempien biisien ja visuaalisuuden takia. Rummuista ei kokemusta. Onko GH:n rummuissa basaripedaali?Kuvissa ei näkyny... RB2 menee hankintaan heti kun tulee ainankin kitaran kanssa. Rummut sitten kun talous antaa myöten..

kurppak

Varmaan tulee ostettua Rock Band 2 koko setti (200 €) + AC/DC Track Pack (30 €) ja jotkut hyvät lautaset Rock Band 2:n rumpuihin (30 €).

Tulis varmaan halvemmaksi AC/DC Track Pack (30 €); Rock Band 2 kitara (50 €) ja GH: WT rummut (50 €). "Vaivaset" satakolmekymppiä. Nyt täytyy oikeesti harkita, on nimittäis ihan järjetön hinta vastaavista leluista. Itellä tossa pyörii 600 € kitara, 1000 € sähkörummut ois hankinnassa (ja paskat). Ja kun vielä jokusen kuukauden päästä pitäis ostaa auto, Blu-Ray-kotiteatteri. Perintöä odotellessa...

Onks toi nyt sit oikeesti sen 200 €:n arvoista? Tonkin hinnan eteen saa muutaman joulupostikortin lajitella.

Northg7

Party-peleihin liittyen, tänään (perj.) markkinoitiin näyttävästi keskellä kauppakeskus Kamppia XBOX360:n omaa laulupeliä LIPS:a. Ilmeisestikin kilpailija SingStarille.
En tiedä pelistä juuri sen enempää, mutta pitihän siitä markkinointitempauksesta ottaa videokuvaa kun ohikulku matkalla olin :p Kuka tahansa pääs kokeilemaan peliä.

Jotkut hoilaa Rihannaa
Lisätietoa

PS. näistä product placementeista ei mulle makseta :(

kirves

Vois ehkä ostaa GH4:n tai Rock bandin pelkän kitaran kanssa. Ärsyttää kaikki krääsä olohuoneessa, tai missä tahansa...eikä kiinnosta kyllä laittaa rahaakaan niin paljoa mitä soittimiin vaadittais. Enimmäkseen kuitenkin tuon ärsytyksen takia ei pyge. GH2+3 oon lainannu kaverilta (HENEEEEEEEEEE), eli ne on tuttui. Kai sitä vois vaihtaa brändiä... Kattoo nyt, kun en tiedä jaksaako soitella.

Ac3Way

Saatana kaatu peli autotallissa, vaikka on asennettu kovalevylle. Luulin, että siitä olis päässyt eroon. No ei onneksi usein kaadu, aina silloin vaan ku menee johonkin random lobbyyn. Joten eipä pahemmin haittaa.

Nyt nukkuu, eiköhän 11h forzaa jo riitä :D

Miqqe

Mullaki kaatu eilen sen jälkeen, kun hosti oli laittanu pelin käyntiin. Noh, olipahan mullakin hyvä syy mennä sitten nukkumaan.

Northg7

Hieno keli ulkona! Teboililta piti sidukka & sprite hakea, niin näkyvyys luokkaa 50m. Etuveto kippoautot revitteli onnessaan :)

e: Ainiin... HENEEEE!

Last edited 11/23/2008 @ 15:22

Nipsuhuuli

Northg7 kirjoitti 23.11.2008 15:17:
Hieno keli ulkona! Teboililta piti sidukka & sprite hakea, niin näkyvyys luokkaa 50m. Etuveto kippoautot revitteli onnessaan :)

Meidän Yaris sutii ihan kivasti kun lähtee liikkeelle :D

Northg7

Joo, siellä saa kyllä tarkkana olla :)
Hitto kun ei oo enää omaa takavetoa omistuksessa. Olis kiva käydä heittelemässä vähän (turvallisilla sivualueilla, tottakai :p)

Last edited 11/23/2008 @ 15:26

Draghar

Pitäs hankkia joku vanha larpa, niillä on niin pirun helppo leikkiä..

kurppak

Ei tuo keli nyt vielä paha ollut. Sitä kun joutuu tuolla mopolla vielä ajelemaan, niin on tottunut huonompiinkin keleihin. Ihan mukavahan se on paikallisessa tyhjällä parkkipaikalla pyöritellä, menee vaan nastat renkaista...

IIPPONEN

kurppak kirjoitti 23.11.2008 15:48:
Ei tuo keli nyt vielä paha ollut. Sitä kun joutuu tuolla mopolla vielä ajelemaan, niin on tottunut huonompiinkin keleihin. Ihan mukavahan se on paikallisessa tyhjällä parkkipaikalla pyöritellä, menee vaan nastat renkaista...

manalla mennään vakio kumeilla ilman nastoja kovassa tuulessa ja 10-30 cm lunta :P on meinaa hauskaa (ja kylmää) :D

Last edited 11/23/2008 @ 17:42

markki

Aivan mahtava keli juu on. tulin työ paikalta noin kahden kilometrin päästä tsykkelillä. Eipä sillä tehnyt oikein mitään, harmia enemmäkin työnnellä sitä kivirekeä.
Ja olotila himaan päästyäni oli kuin olisi käynnyt saunan kautta vesi sateessa. Täh? Ja lunta oli mahaan asti Täh? Mä meen nyt vaikka nukkumaan Täh?? Vai miten se nyt oli? Täh? :D

Last edited 11/23/2008 @ 19:42

TehBigBunny

markki kirjoitti 23.11.2008 19:42:
Aivan mahtava keli juu on. tulin työ paikalta noin kahden kilometrin päästä tsykkelillä. Eipä sillä tehnyt oikein mitään, harmia enemmäkin työnnellä sitä kivirekeä.
Ja olotila himaan päästyäni oli kuin olisi käynnyt saunan kautta vesi sateessa. Täh? Ja lunta oli mahaan asti Täh? Mä meen nyt vaikka nukkumaan Täh?? Vai miten se nyt oli? Täh? :D

Muista ottaa ne kukkuu-lääkkeet ennen nukkumaan menoa.

markki

Kyllä Uncle The bigbunny

Finski fani

markki kirjoitti 23.11.2008 19:42:

No mulla on sitten huomenna 4-5 kilsan matka kouluun fillarilla, joten samassa reessä ollaan. =)

LeetPotta

ONOUZZ... I herd u gais liek mudkipz?

RaabForRehab

Itsehän kävin eilen hölköttelemässä pienen parin kilsan luonteenkasvatus lenkin..Mukavaa kun viima piiskaa valkeeta naamalle ja lunta on polviin saakka.

TehBigBunny

Aamulla odotti kiva ylläri. Joku håmå oli vähän harjoitellut käsijärrukäännöstä ja ei oikein taidot riittäneet. Nyt mulla olisi myytävänä muutama punainen ralliraita.

Finski fani

TehBigBunny kirjoitti 24.11.2008 12:47:
Aamulla odotti kiva ylläri. Joku håmå oli vähän harjoitellut käsijärrukäännöstä ja ei oikein taidot riittäneet. Nyt mulla olisi myytävänä muutama punainen ralliraita.

Ei hemmetti! Tosi kiva yllätys varmasti...

markki

Istuu kylkeen kuin nyrkki silmään :P

Eipä vaiskaan, ikävää tollanen on

Last edited 11/24/2008 @ 13:07

TeroKortelainen

Onneksi tämä on dokumentoitu vakuutusyhtiölle jo viime viikolla...

Miqqe

Aika paskamaista :<

Oisko kummiski ollu onnea mukana onnettomuudessa, ettei tullu etulokariin mitään? Entäs taka?

markki

Ajan kohtainen asia näin talvella: Lujaa Datsun laatua??

Ja sit toinen Datsun räinä

Last edited 11/24/2008 @ 15:02

TehBigBunny

Miqqe kirjoitti 24.11.2008 14:54:

Aika paskamaista :<

Oisko kummiski ollu onnea mukana onnettomuudessa, ettei tullu etulokariin mitään? Entäs taka?

Saattoi osua vain oveen. Samalla parkkiksella joku laittoi kyseisen oven sisään pari vuotta taakkepäin. Eipä silloinkaan huomattu jättää yhteystietoja.

Northg7

Forzan musiikkiraidat kaivertuu takaraivoon syvemmin kuin Lapissa uudet kaivokset yhteensä, enkä taida olla ainut pelin musiikit päällä pelaava.

Tuossa äskenkin Aliaksen jaksoa 5. kaudelta katsoessani soi se yks biisi jossa nainen sanoo teknon lomassa "One, two, three..." ja kohta "Come On!"
Aaaargghh... Toihan on Forzasta!!!!. Ärsyttävää... :)

Eikä ollut ainut kerta kun tein tuollaisen bongauksen...

kurppak

Kyllä nuo on syöpynyt takaraivoon. Enään en niitä mielelläni kuuntele.

Tähän väliin on sanottavä, että Forza Motorsportissa oli niin paljon paremmat musat, parempi tunnelma, paremmat radat ja joitain tärkeitä ominaisuuksia.

knoivari

markki kirjoitti 24.11.2008 14:59:
Ajan kohtainen asia näin talvella: Lujaa Datsun laatua??

Ja sit toinen Datsun räinä

Siis noi toisen pätkän kommentit!!! Aivan huippua!

RaabForRehab

Weiwi meni wikki.. Saa olla synkkä elämä et jaksaa kuvailla tollasta paskaa :D Maisemista päätellen ei oo ees puhelinlinjoja saati sähkö niin ei pääse pelaa Forzaakaan :D

Last edited 11/25/2008 @ 06:13

Northg7

Hehe, wikki se meni. Kuis ne nyt tolleen... :/

Datsun-ratsut on varmasti ihan hyviä talviautoiksi. Tai saattaa 'ehkä' olla parempia kuin esim. tämä :)

Ja PS. Tältä näyttää fyffendaali, jolla saa talviauton oman mielen mukaan.

djrunkkari

ei pääse poksille viiltelee

konnah

Onse jännä ku piti visal maksaa laskui.. ja viimisin kerta ku katoin tilitiedot niin oli 80€ rahaa ja nyt oli si vaan 2€ ku piti laskut maksaa.. kyl se raha vaan katoo sieltä kortilta .. vaikka kortti siis oli hyllyllä tähän päivään asti vikasta raha tilanne tarkistus kerrasta :)

LeetPotta

c====3

Finski fani

Kuinkas moni lottoaa nyt ensi lauantaihin mennessä, kun on niin iso potti jaossa? Ite ainaskin aattelin laittaa pari riviä...

hookkis112

Laitan kans menemään.. Sittenhän sen näkee..

markki

Minäkin voisin pari riviä veikata.
Kun ekallakin kerralla klingasi.
Siitä vuan on jo kymmennen vuotta :D

Last edited 11/27/2008 @ 15:29

RaabForRehab

Joka viikko on yks rivi vetämässä..ei se useemmalla osu samalla kertaa :D

TehBigBunny

RaabForLife kirjoitti 27.11.2008 15:37:
Joka viikko on yks rivi vetämässä..ei se useemmalla osu samalla kertaa :D

Sama homma, ikipeli on kätevä.

Northg7

Tein Loton tiistaina, ettei unohdu.

Lottoan ehkä kerran puolessa vuodessa. Ja silloin kun lottoan, aina täyskuponki koneen arpomina numeroina ja molemmat jokerit. Joskus jopa kaksi lappua. Viime kierroksella lottosin myös, eli harvinaiset lottoamiset ihan peräkäin ;p

En siis ikinä lottoa samoilla numeroilla koskaan useaan kertaan. No way.
"Tuttavani" on lotonnut nyt ties ziisus kuinka monta vuotta samoilla numeroilla. Se siinä on, ettei sitä uskalla nyt jättää pitkän reissun jälkeen rutiinia kesken, jos ne joskus napsahtaakin kohdalleen lopettamisen jälkeen. Pää siinä leviää joka tapauksessa.

Jos ne napsahtaa niin ne napsahtaa. Ihan sama mitkä numerot siellä on kun se todennäköisyys on kaikille numeroille käytännön tasolla samat. Vaikka todennäköisyys täysosumalle kasvaakin sitä mukaan, mitä pidempään se ei ole vielä osunut ko. numeroille...

Mudinski

Täyskuponki oli kyllä tehtävä jos sattuisi napsahtaan... Sen voin sanoa että pullakahveet FRC:n porukka saa jos voitan 6,4milj :D

kirves

Lotto ja kupit tehdään käytännössä joka viikonloppu. Ei jokeria ja kone saa arpoa numerot, koska ei jaksa, eikä kiinnosta valita mitään "onnen- ja kengännumeroja".

Toivon markille 7 oikein, koska on julmaa jos viimeksi 10 vuotta sitten on saanut täyspotin. Siinä ajassa menee voittot helposti.

Itse toivon lauantain lotolta 4 oikein riviä. Olen keräilijä ja minulta puuttuu tuo, muut tietysti jo on: 7 oikein, 6+1, 6 ja 5. Saisin vielä noin 10€ rahaakin. Olen innostunut.

markki

kirves kirjoitti 27.11.2008 15:50:
Toivon markille 7 oikein, koska on julmaa jos viimeksi 10 vuotta sitten on saanut täyspotin. Siinä ajassa menee voittot helposti.

Aivan!!! Kyllähän 50 mummon markkaa kuluu 8-vuotiaalaa varsin nopeasti, ellei
olisi sitten jatko sijoittanut vaikkapa peli koneeseen

kurppak

Joku kerran puolessa vuodessa on tullut lotottua yhdellä rivillä. Kolme kertaa on tullut voitto (lähiaikoina), ensimmäiset kaksi peräkkäin.

Mikä tulee todennäiköisyyksiin, rivillä ja edellisillä riveillä ei ole mitään väliä. Jos haluaa osansa jakamattomasta potista, veikkaa isoja numeroita. Toisinkuin 'mustassa ja punaisessa' (korttipakka) pitkässä juoksussa molempia tulee saman verran, lotossa 'pitkä juoksu' on melkoisen pitkä, jolloin sillä ei ole merkitystä.

djrunkkari

Päivän antia :DD

Pakettiaasi sanoo:
kala ei kuole jos ampuu
djrunkkari sanoo:
kuuluisia viimeisiä sanoja
Pakettiaasi sanoo:
mikää

Pakettiaasi AKA tappileipä

Last edited 11/27/2008 @ 22:10

kurppak

Mibkähän pirun takia mulla ei näyt Xtivalia Spotlightissa? Jurppii vähäsen.

djrunkkari

Semmoset pirskeet tällä kertaa :D

Ac3Way

Eilen tuli ostettua Spotin Peugeot 908 Ferrarin maaleilla, jos vaikka ehtisi sunnuntaina testamaan. Hieno se ainakin on ja kallis, 600k.

Tuli myös ostettua JADsport Tuning Fairlady Z.

hookkis112

Säkin tuet näitä :D

RaabForRehab

http://www.crap.fi/?i=6755

LeetPotta

Kova meno ja sillee..

___

Tylsää oli.

Mudinski

http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/product_info.php?cPath=185_186&products_id=28158

Tuomoinen lähtee varmaan joululahjaksi itselleni...

Finski fani

Tuliko kellekkään voittoa lotossa?
Itelle tuli maksimissaan kolme oikein... ;_;

markki

Finski fani kirjoitti 29.11.2008 20:45:
Tuliko kellekkään voittoa lotossa?
Itelle tuli maksimissaan kolme oikein... ;_;

Sama täälläkin, vain kolme oikein

hookkis112

Mullekkin 3 oikein :D

IIPPONEN

reflexit kunnossa?

hookkis112

Törmäsin tappiin GTi foorumilla.. :D

http://www.gti.fi/galleria/kuva.php?id=64245

Tappia haukutaan siellä yhtä paljon kun täälläkin :D

TeroKortelainen

Laitetaas vaihteeksi tänne mainosta Play.comin pelitarjouksista eli tilasin juuri Far Cry 2 (+ Exclusive Steel Book; mikä lie lisäke), hintaa posteineen 25,49 €. Samaan hintaan on myös esim. Midnight Club LA, jos kyseisen sarjan tuotokset on jonkun mieleen.

Nämä on taas todennäköisesti varsin lyhytaikaisia tarjouksia, joten nopeat syö hitaat tjsp. Kuten olen jo useasti maininnut, niin Half Life 2 Orange Box (hinta oli alle 17 €) on mulla tuolla edelleen "Awaiting Stock"-tilassa ja on ollut sitä näköjään 4.10.2008 lähtien. Mutta toisaalta FIFA 09 tuli pari viikkoa sitten ripeästi hintaan 27,99 € eli ihan kivasti säästi reilun kuukauden odotuksella julkaisusta...

Finski fani

Itekkin oon harkinnu monesti ostaa sieltä, mutta kun ei ole kuin tuo baby visa eli electron, millä ei voinu ainakaan jonkin aikaa sitten ostella sieltä...

// Boksi huolet ovat ohitse Jasperin myötä, kuuluttaa Microsoft. http://pelaajalehti.com/2008/12/01/xbox-360n-laatuongelmat-on-nyt-selatetty/
// Ja paskat, sanoo Finski.

Last edited 12/01/2008 @ 15:27

EvoBobber

-

Last edited 12/02/2008 @ 10:49

Nipsuhuuli

Huomasin Dragnetin profiilissa aika mielenkiintoisen jutun:

"Kommentit

larppinen kirjoitti perjantai, 12.09.2008 klo 16:36
-

Muokattu 37 min sitten"

Larppinen näköjään halusi muokata pois melkein kolme kuukautta vanhan kommentin :D

LeetPotta

Ei taida olla kaikki inkkarit kanootissa..

hookkis112

Tai murot paketissa :D

TehBigBunny

hookkis112 kirjoitti 03.12.2008 14:17:

Mutta onko sielä vielä se lelu ?

Nipsuhuuli

TehBigBunny kirjoitti 03.12.2008 14:34:
hookkis112 kirjoitti 03.12.2008 14:17:

Mutta onko sielä vielä se lelu ?

Saattaa hyvinkin olla, nimittäin sellainen maidossa väriä muuttava taikalusikka ;)

markki

Tulipa vihdoin ja viimein hankittua tuo 120 kiintolevy böksiin, lisäksi 2100 ms-bointsia ja ihan sit ihan sika ihku yybär vihreä ohjain (oli vain niin halpa)

kurppak

markki kirjoitti 03.12.2008 16:55:
Tulipa vihdoin ja viimein hankittua tuo 120 kiintolevy böksiin, lisäksi 2100 ms-bointsia ja ihan sit ihan sika ihku yybär vihreä ohjain (oli vain niin halpa)

Mä haluun sen vihreän ohjaimen.

markki

kurppak kirjoitti 03.12.2008 17:21:
markki kirjoitti 03.12.2008 16:55:

Mä haluun sen vihreän ohjaimen.

Jaa minkäs takia???
E: eekköhän siitäkin voida neuvotella

Last edited 12/03/2008 @ 19:01

Finski fani

Äänestäkää mun rekeä! >_< Tein ihan vitsillä jotta kaikki ihqut pikkutytöt äänestäis ku ne niin tykkää linkin parkista =) http://www.mustaporssi.fi/samsung/gallery.php?entry=Images/e1531b667845c16e2c4faf2810422dc2.jpg&sort=&page=0

LeetPotta

^ Äänestin ja samalla tein itsekkin, kun tylsää oli

Tässä!

Splat Number1

Kireä kolmekakkonen (32) voi näyttää isommalta, kuin löysä kolmekutonen (36).

Mitä tällä tarkoitetaan?

Siinä teille pähkinä purtavaksi

Northg7

Pätkiikö Live muilla?
Ei antanut tosiaan upata kuvia viimeksi, ja nyt careeria ajaessa jumitti kisan jälkeen kohtaan: "Uploading, Posting times to scoreboards".

e: dodih, kesti ihan törkeän kauan aikaa. Nyt antoi jatkaa...

Last edited 12/06/2008 @ 16:26

Ac3Way

Pistäkääs jotain jännää kisaa ens viikolle, vaikkapa Nyrreä 5 kiekkaa RR vehkeillä. :D

Nipsuhuuli

Saatan hyvinkin keksiä jotain. Tänään mulla kävi mielessä A-luokan 25 kierroksen kisa Laguna Secassa, mutta A-luokka on jo aika "kulunut" niin joku "eksoottisempi" kisa voisi kerätä enemmän osallistujia. Ehkä saatan kehittellä jonkin näköistä C-luokan kisaa...

Northg7

Joskus vois 1. kauden Clioilla ottaa muistelukisan, tai sitten 2.kauden palkintoautoilla Scionilla ja Rx7:lla (lievästi viritettyinä). Ei jää nekään talliin vain edustuskalustoksi.

Ac3Way

Northg7 kirjoitti 07.12.2008 20:01:
Joskus vois 1. kauden Clioilla ottaa muistelukisan, tai sitten 2.kauden palkintoautoilla Scionilla ja Rx7:lla (lievästi viritettyinä). Ei jää nekään talliin vain edustuskalustoksi.

Jees, hyvä idea. Tosiaan Nipsu, A-luokka on ajettua aika paljon. Vaihtelu virkistää!

Makau

Miltäs tuo uusi NFS tuntuu? Oon jo hetken miettiny onko se ostamisen arvoinen ja ois se kiva kuula jotain mielipiteitä, ettei rahoja turhaan kuluta.

Northg7

En itte oikein osaa sanoa. Voihan se toimiakin, ja riippuu mistä tykkää.

NFS -sarjasta kiinnostuin kauan jo ennenkuin sitä aloin pelaamaankaan kunnolla. NFSU2:n kohdalla iski kuitenkin ähky kertalaakista, eikä ole kiinnostanut sittemmin palata sarjan pariin lainkaan. Tuolla tuo pölyttyy PS2:n kanssa. U2:sta tuli tahkottua erittäin paljon. Jotenkin liian makeaa mässäilyä, joka ei "pidemmän päälle" jaksa innostaa. Kuten FM2.

"Idean" jatkuva kopiointi tuntuu paikoin puhtaalta rahastukselta, enkä kokisi saavani uutta merkittävämpää pelikokemusta näiltä uusilta osilta. Auton tuunaaminen on mielenkiintoista, mutta nykyään kiinnostus enemmän Forza-sarjassa.

Jossain vaiheessahan tämä Forzakin saa väistyä. Veikkaan, että Forza 3:n menee vielä kiinnostuksella, mutta sitten tullee taas uusi suosikki. Mikä? Mahdoton sanoa.

Last edited 12/08/2008 @ 09:32

Ac3Way

NFS II Nevö Forget!

TehBigBunny

Makau kirjoitti 08.12.2008 08:33:
Miltäs tuo uusi NFS tuntuu? Oon jo hetken miettiny onko se ostamisen arvoinen ja ois se kiva kuula jotain mielipiteitä, ettei rahoja turhaan kuluta.

Kaikissa arvosteluissa sitä sanotaan aivan liian helpoksi.

djrunkkari

Ac3Way wrote 12/08/2008 @ 10:37:
NFS II Nevö Forget!

Eipä kun Underground1 <3 :p Most wantedista kans tykkäsin.

RaabForRehab

Kaikkein paras on se ensimmäinen versio PC:lle!!!

TehBigBunny

RaabForLife kirjoitti 08.12.2008 12:59:
Kaikkein paras on se ensimmäinen versio PC:lle!!!

- kaikkein paras

+ ainut siedettävä

LeetPotta

:-OOOOOOOOOOOOOO

vaiski75

Makau kirjoitti 08.12.2008 08:33:

Kauheeta kuraa, jaksoin kokonaiset 25 minuuttia ja tuskin tulen enää itse
koskemaan koskaan..

Jotenkin oletin että olisivat oppineet edellisestä versiosta, mutta kun ei..

Draghar

Taasko on uusi tullut, niitähän pukkaa kokoajan uusia. Ainoa oikeasti hyvä NFS jota olen pelannut, on Need for speed Porsche 2000.

kurppak

Draghar kirjoitti 08.12.2008 18:25:
Taasko on uusi tullut, niitähän pukkaa kokoajan uusia. Ainoa oikeasti hyvä NFS jota olen pelannut, on Need for speed Porsche 2000.

Pakko sanoa aamen tähän. Peliä pelaan välillä vieläkin. Toki sarjan kolmaskin osa uppoaa.

kirves

Ensimmäinen NFS PC:lle oli jee-jee ja myös Porsche oli ok. Muut...niin mitkä muut? Ei kannata.

Ac3Way

Katoin just "1 Guy 1 Cup", en suosittele. Täysin erinlainen mitä oli "2 Girls 1 Cup", no ainakin yllätyin samalla kun meinas purjo lentää. 3/5

Last edited 12/09/2008 @ 21:54

RaabForRehab

kurppak kirjoitti 08.12.2008 18:54:
Draghar kirjoitti 08.12.2008 18:25:

Pakko sanoa aamen tähän. Peliä pelaan välillä vieläkin. Toki sarjan kolmaskin osa uppoaa.

Tämäkin pastori antaa siunauksen myös tälle osalle pelisarjaa..

kurppak

Kantsii ladata ilmainen talviteema (premium), vielä kun se on mahdollista.

kirves

Ac3Way kirjoitti 09.12.2008 21:53:
Katoin just "1 Guy 1 Cup", en suosittele. Täysin erinlainen mitä oli "2 Girls 1 Cup", no ainakin yllätyin samalla kun meinas purjo lentää. 3/5

Kummalle videolle tuli arvosanaksi 3/5? Toisessa on ainakin sööttejä typyjä, maistuis varmaan sullekin? :)

markki

Nonniin nyt tuli 120 kovo ja siellä se konehuonessa jyskyttää vanhasta kovosta dataa uuteen, huimalla tunnin ja 20 minuutin nopeudella. Raastavaa, odottamista!! :D

Samalla tosiaan tuli 2100 MS bojot ja se vihriä kapula

Northg7

Onnea uudelle kalustolle.

Mä lähden tästä ostamaan kaupasta vettä kun ei tule hanoista. Paineet nollissa.
Puolenpäivän aikaan kun suunnistin töihin, tuossa tulvi vettä aivan sairaasti maan alta kadulle. Asfaltti oli jalkakäytävällä kuprulla ja katukiveys sekä kadunreuna repeili. Sieltä sitä pursusi.
Äsken liikuin taas paikan ohi, niin nyt oli paikalla 3-4 rekkaa ja loka-autoa ja ties mitä muuta. Kaivinkoneella olivat ottaneet kadun auki. Nice.
Taitaa kestää ukoilla hommissa vielä useampi tunti.

Last edited 12/11/2008 @ 15:17

LeetPotta

Nyt on uus kone vihdoin.. o/

Splat Number1

Ei muuta kun pelti kii ja sukat poijes!!!

Mudinski

http://forzamotorsport.net/news/pitpassreports/pitpass118.htm

Alimmaisessa kuvassa on Spotin aato :D Mutta ei varmaan Spotin jäsenen ottama kuva ?

djrunkkari

Tuli sitten sähly treeneissä paskottua ovi. Lopetan varmaan sen lajin rupeen panostaan vain forzaan :D

200-400€ veikkaisin että tulee laskua :S Informoin tänne kun tierän enemmän.

hookkis112

Sähly on liian raju laji sulle? :D

Northg7

Deejay, sitä sattuu aina välillä :)
Kaveri kerran juhlissa vuokratiloissa jysäytti nyrkillä seinään reiän. Laskuhan siitä taisi tulla.

Splat Number1 kirjoitti 11.12.2008 19:07:
Ei muuta kun pelti kii ja sukat poijes!!!

Splat puhuu asiaa !

djrunkkari

hookkis112 wrote 12/12/2008 @ 17:45:
Sähly on liian raju laji sulle? :D

Ainaki hermot menee näemmä :D

djrunkkari

Peltomurkuri sanoo:
jotain karvoja tos mun sängys
djrunkkari sanoo:
pallinkarvoja
Peltomurkuri sanoo:
mitä? eei voi olla